Στην περίπτωση του "ΘΕΑΤΡΟΥ ΑΘΗΝΩΝ" ο Θέσπις και σύμφωνα με τους καταστατικούς και επιχειρησιακούς σκοπούς του, αναφερόμαστε σε μια ποικιλία πολιτιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.  Ξεκινώντας από τις θεατρικές παραστάσεις, παρατηρούμε ποικιλία ρεπερτορίου με αλλαγή παράστασης σε τακτικά χρονικά διαστήματα. Η θεατρική σεζόν χωρίζεται σε δύο υποπεριόδους, η μία από το Σεπτέμβρη μέχρι το τέλος του έτους και η δεύτερη από τον  Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο. Στόχος είναι σε κάθε υποπερίοδο να υπάρχουν δύο τουλάχιστον παραγωγές που να καλύπτουν τις ανάγκες του γενικού και του ειδικού κοινού.  Από κει και πέρα κάθε βδομάδα υπάρχουν συνήθως τρεις διαφορετικές παραστάσεις στο πρόγραμμα. Μια που παίζεται Δευτέρα- Τρίτη, μια που παίζεται Παρασκευή  και σαββατοκύριακο και μια παιδική που παίζεται τα  πρωινά των καθημερινών για τα σχολεία και  το πρωί της Κυριακής.

 

Ο εσωτερικός χώρος είναι διαμορφωμένος ώστε να μπορεί να υποδεχθεί συνολικά 220 θεατές (170 θέσεις στην πλατεία θεάτρου και 50 θέσεις στον εξώστη)(Εικόνες 1, 2 & 3).  Αξιοσημείωτο είναι το φουαγιέ και το κυλικείο του θεάτρου, στο οποίο  λαμβάνουν  χώρα οι συνεντεύξεις τύπου για την προώθηση των παραστάσεων, παρουσιάσεις βιβλίων, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί ένα ωραίο σημείο αναμονής για την έναρξη μιας παράστασης, αλλά και μετά τη λήξη της προσφέρεται για να συνδυαστεί με τη βραδινή έξοδο των θεατών. Συνηθίζεται κατά την αναμονή του κοινού για να μπει στην αίθουσα, να προσφέρεται από το καφέ ένα μικρό κέρασμα (Εικόνα 4).

 

Εικόνα 1. Το θέατρο - Oι εσωτερικοί χώροι

 

 

Εικόνα 2. Το θέατρο - Εσωτερικός χώρος - θεατές

 

 

Εικόνα 3. Το θέατρο - Η σκηνή

Προγραμματίζονται παράλληλες εκδηλώσεις που φιλοξενούνται στον πολυχώρο περιλαμβάνουν συναυλίες, χοροθέατρο, εκθέσεις. Επίσης, γίνεται διάθεση χώρου για πειραματικές παραστάσεις από τοπικά σχήματα πειραματικά και μη.

 

Στόχος της διεύθυνσης είναι ο πολυχώρος να είναι ζωντανός και συνέχεια γεμάτος με κόσμο, για αυτό και έχει εμπλουτίσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες του, αλλά και προσφέρει τον χώρο σε διάφορα καλλιτεχνικά σχήματα. Εφαρμόζοντας τις γενικές αρχές ποιότητας υπηρεσιών που μπορούν να ισχύουν μεταξύ των πολιτιστικών οργανισμών και του κοινού τους, υπάρχει προσβασιμότητα στο περιεχόμενο των υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας του θεάτρου, των ανακοινώσεων και των δελτίων τύπου που στέλνονται στα τοπικά blogs και μέσα ενημέρωσης, αφισοκόλλησης σε κεντρικά εμπορικά καταστήματα και καφέ, καθώς και μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά και μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.

 

Εικόνα 4. Το θέατρο - Το φουαγιέ

 

 

Make a free website with uCoz